Tidsgrensen for økten er i ferd med å gå ut på grunn av inaktivitet. Klikk på OK for å forlenge tiden i ytterligere 120 minutter.
FAQ - Vanlige spørsmål om netthandel
1. Jeg er ny på nettstedet, hvordan bestiller jeg på nett?
Alle varer er tilgjengelige på nettsiden og kan bestilles i noen få enkle steg. Fra hjemmesiden kan du enten finne et produkt via kategoriene i menyen eller søke etter produktet i søkeboksen Klikk på varen du vil kjøpe og klikk på «Kjøp nå» Etter dette kan du trykke på «Fortsett å handle» eller «Gå til handlekurven» for å se produktene du har lagt til, redigere handlekurven eller fullføre bestillingen og gå inn i betalingsprosessen Når du er ferdig med å handle, trykker du på knappen «Gå til handlekurven». Her logger du inn eller oppretter en konto for å fortsette.
2. Jeg har glemt passordet mitt
Gå til «logg inn / opprett konto»-siden på Min konto. Klikk deretter på lenken «Har du glemt passordet ditt?» og fyll inn e-postadressen din, da vil en midlertidig passordlenke sendes til e-postadressen din. Hvis du ikke husker hvilken e-postadressen du har registrert, kan du ta kontakt med oss så hjelper vi deg.
3. Jeg kan ikke logge inn
Brukernavn og passord er sensitive for forskjeller mellom store og små bokstaver og det kan noen ganger være vanskelig å se forskjellen mellom bokstaven «o» og tallet «0». Hvis dette ikke fungerer, kan du følge trinnene ovenfor om du har glemt passordet ditt. Ta kontakt med oss hvis du fortsatt har problemer.
4. Jeg ønsker å endre den registrerte fakturaadressen min
Det er dessverre ikke mulig å endre fakturaadresse på nettet, men ta kontakt med kundeservice så hjelper vi deg!
5. Hva gjør jeg med rabattkoden min?
Hvis du har en rabattkode, skriv inn denne i feltet for rabattkoder når du er i handlekurven. Da vil betalingsbeløpet automatisk oppdateres avhengig av hvilken kode du har oppgitt.
6. Jeg finner ikke rett produkt. Hva gjør jeg?
Bruk søkefunksjonen og skriv inn artikkelnummeret eller navnet på produktet. Søkeboksen er plassert øverst på hver side. Er du usikker på hvilket produkt som passer behovet ditt og trenger veiledning? Kontakt oss via chat-funksjonen, så vi kan hjelpe deg!
7. Jeg har ikke mottatt noen e-post for å aktivere kontoen min
Hvis du ikke har mottatt en e-post for å aktivere kontoen din, kan det være fordi e-posten har havnet i søppelpost. Hvis den ikke ligger der, velg «Har du ikke mottatt noen e-post for å aktivere kontoen din?» ,og fyll inn informasjonsfeltene for å sende e-posten på nytt. Merk at det kan ta noen minutter før e-posten kommer frem.
8. Kan jeg handle i nettbutikken uten å opprette en konto?
Nei, du må opprette en konto for å handle hos oss. Ved å opprette en konto får du dessuten:
Tilgang til ordrehistorikken din
Mulighet til å spore og følge leveransen
Mulighet til å returnere og se returen din på nettet
Dele innkjøpslister med kolleger
Forenklede kjøp ved repeterende bestillinger
9. Jeg la inn en bestilling i nettbutikken for en stund siden og har ikke mottatt leveransen min?
Du kan spore bestillingen din ved å velge «Spor bestillingen», som du finner øverst i menyen på hver side.
10. Hvilke kort aksepteres?
Visa og Mastercard. Vår sikre server for kredittkorttransaksjoner bruker den nyeste 128-bits SSL-teknologien. Det er ingen minimumsverdi på bestillingen for å betale med kredittkort. Vær oppmerksom på at betalingen skjer i det du bestiller.