Tidsgrensen for økten er i ferd med å gå ut på grunn av inaktivitet. Klikk på OK for å forlenge tiden i ytterligere 120 minutter.
5 kjappe tips om hvordan du kan spare tid
En konto i nettbutikken vår
Med en konto i nettbutikken kan dere enkelt søke opp og sammenligne produkter. Dere kan lage og dele innkjøpslister, se ordrehistorikk og de nyeste tilbudene. For å gjøre planleggingen enklere og spare tid, kan dere også se ordrestatus, lagersaldo og leveringstider.
Innkjøpsguide – velg kontormøblene dine med Manutan
Kontordesign spiller en essensiell rolle både for de ansattes trivsel og for inntrykket selskapet gir sine besøkende.Ved å velge møbler og tilbehør som er komfortable, funksjonelle og tilpasset størrelsen på rommet, bidrar du til en generell forbedring av produktiviteten.
Les artikkelenE-handelsløsninger tilpasset deres behov
Vi har flere fungerende løsninger for større og mindre kunder. Hver bedrift er unik, så la oss finne den beste løsningen for nettopp dine behov.
Les mer om e-handelsløsninger »Rask og sikker levering
Du sparer mye tid på å handle hos noen som leverer raskt. Hos oss sendes lagerførte varer samme dag som du bestiller, og leveres som regel 1–3 dager etter bestilling. Rask levering kombinert med 60 dagers angre- og returrett og 3–10 års garanti er en løsning som er vanskelig å slå.
Les mer om våre leveranser »Bredt utvalg
Det er vanskelig å ikke nevne det brede sortimentet vårt, som er det største i Norden. Med tilgang til mer enn 260 000 produkter, har du alt utstyret du trenger til arbeidsplassen innen rekkevidde. Det sparer deg for tiden det tar å lete etter produkter på flere steder.
Les mer om vårt sortiment »Service på høyt nivå
Vi er nok likevel mest stolte over den enestående kundeserviceavdelingen vår, som svarer raskt når du lurer på noe. Ring, send e-post eller kontakt oss på chat – det er en glede for oss å hjelpe deg. Kundeserviceavdelingen har blitt hyllet av kundene våre gang på gang. Gå inn på Trustpilot og se selv.
Trustpilot »Det at vi er en del av Manutan Group gjør at vi kan tilby et stort og bredt sortiment. I tillegg til de omtrent 5000 varene som vi kan sende samme dag fra lageret vårt i Mölndal, kan vi sende andre bestillinger fra sentrallagre i Europa.
Hva er det som utmerker dere sammenlignet med andre?
-
blog
Innkjøpsguide: Velg søppelsekkene dineGod avfallshåndtering i bedrifter skal gjøre deg i stand til å garantere hygienen, og ha respekt for miljøet, sikkerhet og trivsel på jobb.
-
blog
Innkjøpsguide: Velg stativene og lagerhyllene dine med ManutanVarene dine blir ofte transportert, lagret, flyttet, beskyttet og klargjort ved hjelp av industrielt utstyr som krever ekstra oppmerksomhet.
-
blog
Innkjøpsguide: Velg arkivskapet ditt med ManutanEttersom arbeidslivet er i endring, finnes det mange løsninger tilgjengelig i dag som kan tilpasses til nye bruksområder.
-
blog
Innkjøpsguide: Velg verkstedstolen din med ManutanHvis du gjør nøye gjennomtenkte valg når du velger verkstedstoler, bidrar du til å forbedre trivselen, og du promoterer "well-working" blant de ansatte.